|
Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015 |
Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ άρχισε να κατεδαφίζει κάθε θετικό έργο που έγινε τα τελευταία χρόνια, δήλωσε ο κ. Κώστας Τζαβάρας. Ήδη έκανε αρχή από τον κλειστό αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, που είχε δημοπρατηθεί και ήδη ο διαγωνισμός είχε σχεδόν ολοκληρωθεί, αφού απέμενε το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη του αναδόχου, διαδικασία που είχε οριστεί για την 31η Μαρτίου.
Κυνικά, σχεδόν ξεδιάντροπα, ομολογεί η Κυβέρνηση μέσω του αρμόδιου υπουργού ότι καταδίκασε την Ηλεία σε θάνατο, με την απόφαση της να μεταφέρει σε άλλα έργα το ποσό των 475.000.000 ευρώ από το ΣΕΣ 2014-2020, το οποίο είχε επιλέξει η προηγούμενη Κυβέρνηση για την χρηματοδότηση του έργου, με την δημοπράτησή του να είχε προγραμματιστεί με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και με κάθε νομιμότητα στις 27 Ιανουαρίου 2015. Προφανώς η Κυβέρνηση αυτή αδιαφορεί, μαζί με τους 3 τοπικούς βουλευτές της, για το αν αυτή η απόφαση ισοδυναμεί με διαγραφή της Ηλείας από τον αναπτυξιακό χάρτη της Πελοποννήσου και της Ελλάδας.
Είναι ντροπή να εμφανίζονται βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και να ομιλούν ανερυθρίαστα για σχέδιο της Κυβέρνησης να κατατμήσει το έργο σε 7 τμήματα, όταν είναι δεδομένο ότι τέτοια κατάτμηση είναι ανεπίτρεπτη νομικά. Το ίδιο πρέπει να ντρέπονται όσοι εξ ονόματος της Κυβέρνησης ξεδιάντροπα δικαιολογούν την ματαίωση της δημοπράτησης, κάνοντας λόγο για δήθεν έλλειψη του σχετικού κονδυλίου. Το σχετικό κονδύλιο των 475.000.000 ευρώ παύει να υπάρχει γιατί η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει για άλλο έργο, επεμβαίνοντας εκ των υστέρων ανεπίτρεπτα στην εν εξελίξει δημοπράτηση του έργου, μετατρέποντας την απόφαση της προηγούμενης Κυβέρνησης και υποστηρίζοντας οικονομικά συμφέροντα που θεωρεί ότι είναι υπέρτερα των ζωτικών συμφερόντων της Ηλείας για ανάπτυξη.
Σε κάθε περίπτωση είναι πέραν πάσης αμφιβολίας το γεγονός ότι η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου με απόφαση της προηγούμενης Κυβέρνησης έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και έχει λάβει ενάριθμο κωδικό έργου, με προϋπολογισμό 475 εκατομμυρίων ευρώ. Η πραγματικότητα αυτή δεν είναι ούτε εικονική ούτε επίπλαστη, αντίθετα δημιουργεί ένα πλαίσιο προστασίας της υλοποίησης του έργου ως δημόσιου και εξασφαλίζει την απαραίτητη πολιτική βούληση για την κατασκευή του.
Με λίγα λόγια, εφόσον το έργο είναι ενάριθμο στο ΠΔΕ, μόνο με πολιτική βούληση δύναται να απενταχθεί και να μην υλοποιηθεί. Παράλληλα, το ίδιο έργο εντάχθηκε στο εγκριθέν με την απόφαση C (2014)10160/18-12-2014 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Επιχειρησιακό Πρόγραμμα των υποδομών, μεταφορών, περιβάλλοντος και αειφόρου ανάπτυξης, όπως κατατέθηκε από το τότε Υπουργείο Υποδομών, και όπου στην σελίδα 419, πίνακας 27, περιλαμβάνεται ρητά στα μεγάλα έργα που θα υλοποιηθούν κατά την περίοδο του προγραμματισμού, με ημερομηνία έναρξης του έργου στο 2ο τρίμηνο του 2015 και ολοκλήρωση του το 2019.
Μετά από αυτά καλούμε τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να μας εξηγήσουν σε δημόσια συζήτηση ποια είναι η στάση τους για την απόφαση αυτής της Κυβέρνησης και τις ολέθριες συνέπειες που έχει για το μέλλον της Ηλείας. Από την πλευρά μου θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να αποκαλύψω τα σκοτεινά συμφέροντα που υποκρύπτονται πίσω από αυτές τις μεθοδεύσεις και να καταδείξω ότι πλέον η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με την απόφασή της αυτή γίνεται εχθρός της Ηλείας. Καλώ δε σε συνέντευξη τύπου στο γραφείο μου (οδός Γκοτσίνα 5, Πύργος) στις 12 μμ. την Παρασκευή 27 Μαρτίου, όπου θα δώσω όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν την βαρυσήμαντη αυτή θέση μου.
|